fredag 25 november 2011

BLOTTAREN

Kommunalråd polisanmäler blottare

Kommunalrådet i Fjantehåla, den paranta Sabina Spandau, har polisanmält den blottare som antastade och ofredade henne på öppen gata i centrala Fjantehåla: ”Ja, jag hade alltså varit inne på den kombinerade lekplatsen/urinoaren på Himmelska Fridens Torg och slagit en superskön sjua. Efter att ha uträttat mina behov ställde jag mig att smygröka och samtidigt studera trafiken vid det fabulöst farthindrande guppet tvärsöver Skogavägen. Det var då den här skäggige mannen i hatt och överrock plötsligt dök upp ur tomma intet. Han drog snabbt som tusan isär rocken och blottade självaste dingelidongen. Jag fick ju först en redig nakenchock, men fann mig snabbt som bara den och när den rälige exhibitionisten försökte fly från torget satte jag ett redigt fälleben för honom. Han föll som en fura till marken och jag satte mig resolut med min breda röv rakt ovanpå honom, drog fram min smarta mobil och slog numret till polisen. Inom parentes sagt så är nog den där telefonen aningen smartare än ett kommunalråd…
Nåväl, kommissarie Sven Batong var förvånande nog och för en gångs skull snabbt på plats och kunde gripa blottaren på direkten. Ja, och det var minsann inte så himla svårt eftersom jag ju satt grensle över honom och som bekant är jag min själ en i allra högsta grad s.k. tung politiker.”
Blottaren
Foto från övervakningskamera

Sabina Spandau fick sedan följa med till polishuset för att upprätta en anmälan: ”Tja, egentligen gällde min anmälan inte själva blottandet i sig, utan mer att jag tammefan inte blev upphetsad för fem öre av den här mannens s.k. penis. Det var liksom det jag anklagade honom för… Nä, det tycks fanimej inte vara nån stake alls i blottarna nu för tiden… Kommissarie Sven Batong hittade dock ingen tillämplig juridiskt hållbar term för en dylik anmälan, utan jag fick nöja mig med att blottarens brott rubricerades som ofredande vid gupp.”


Att kommunalrådets stora besvikelse över utebliven erotisk upphetsning kan ha visst fog för sig framgår av nedanstående foto av gärningsmannens blottade organ.
Fotot är taget av polisintendent Mutta Byling i samband med arresteringen av den misstänkte blottaren, som enligt anonyma poliskällor f.ö. lär vara den f.d. brottaren Dick Svensson från Snopparp. I vissa kretsar är han möjligen mer känd under artistnamnet Putte Fnasker.
Dick Svensson


Kommunalrådet Sabina Spandau kommer nu att tillsammans med kommunens nye skyltstrateg Sven Luder se till att tydliga varningsskyltar för blottare omedelbart placeras ut i riskzoner runt om i centrala Fjantehåla.



Reportage: Sven Anonymous/ÖN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar